Adoi, dia pegi jugak!

Begang betul aku, Mula kata x mahu pergi...tetiba tepat pukul 12 malam kejut aku memalam buta cakap dia kena gak pergi. Begang betul la, macam EEEee LINGGG tul, bukan selama ni aku heran sangat dia nak pergi mana pun at least after few days ko mesti balik kan but suddently straight 1 month dia kat pagoh tu dan tak pasal2 aku jadik ibu tunggal pra sementara lak. By today, Pak Anif akan move to pagoh,kesimpulannya hari minggu ni aku je laa yang layan chalif bawa g jalan...Actually aku begang sebenarnya, aku mintak dia pasang Water Heater dalam bathroom chalif becos next sekolah dah bermula, so anak2 x kan nak mandi air sejuk pepagi buta. Janji nak pasang hari minggu ni , end malam ni nak pi beli ...but last2 gini lak jadiknya. Jawapnya, aku kena masak air panas laa pepagi buta untuk chalif mandi. Adoiiii....dah lahh sekolah anak, segala bagai barang anak aku sediakan x kan pasang bendalah ni pun aku nak settle kan. Kalau nak harapkan dia , gamaknya anak aku x sekolah lahh..sibuknya memanjang mengalahkaN bisness JUTA2.... Oklaa.. Aku tau dia cari duit untuk aku nak beranak, tapi seriously aku cakap...aku x boleh x ada dia. Bagi aku wang ringgit , harta benda dan kekayaan kita boleh cari tapi kebahagian dan kasih sayang sukar dicari ganti. Memalam kalau dia ada , dia lahh tidokan anak2 dia, anak aku kencing memalam dia laa bangun temankan anak dia ke tandas, kalau chalif melalak tengah2 malam dialahh yang bangun dan dapatkan anak2 dia. Uhaaaaaaaaaa.....daddy nanti mummy rindu..sapa nak layan anak2 kita ni. ( aKU laaa kan ) Erm.Mmm... Mesti kata aku ni harapkan laki je kan....no no no...aku amat2 berdikari okey...hanya dpak anif je tahu betapa aku berdikari tanpa dia di sisi...cuma bila tang tertentu je aku rasa dia perlu amik tahu...dan selama ni aku dah banyak buat kerja dia. Kadang2 aku rasa dah macam JANTAN pun ada, aku risau bila dah banyak perkara aku buat nanti orang sekeliling ingat aku ni memandai lak...x ada laki ke, laki dia bg ke dia kuar umah ....helloo...aku kuar aku x sorang2 aku kuar dgn bodyguard..even gi pasar besar pun aku hangkut anak2 aku... ending.. aku x ada mod nak tulis.....malam ni aku tido sorang...(.ermmm penting ke aku nak tuliss ayat tu )... p/s: sepi ...diri ku sendiriiiii..uhaaa

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia