Takziah

Takziah pada Hj Zabidi atas pemergian anakandanya tersayang pada 20 September 2009.Aku sempat melawat di rumah beliau yang kebetulan berdekatan dengan rumah aku. Sukar nak di gambarkan betapa sedihnya beliau sekeluarga atas pemergian arwah anak lelaki mereka yang sepatutnya mengambil SPM tahun ni. Kejadian yang tidak dijangka dan yang diluar fikiran kita terjadi pada anak Hj Zabidi. Aku rasa x perlulah aku cerita dalam ni apa yang terjadi kepada anak beliau, aku yg melihat boleh menangis apa tah lagi keluarga beliau sendiri.Semoga beliau tabah menghadapi dugaan dan cabaran allah subhawtala.Sama2 kita sedekahkan AL-FATIHAH pada arwah anak Hj Zabidi dan semoga rohnya dicucuri rahmat.. Al-Fatihah...

p/s : setiap yang hidup akan merasa mati...yang pergi akan terus pergi dan x mungkin akan kembali.......kita yang masih di sini teruskanlah hidup dengan perbanyakkan amalan dan buang segala yang buruk perbaiki dengan kebaikan...insyallahh ...temuilah semua di padang masyar nanti...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia