Keputusan Tangan Suami!

Memang aku x boleh buat keputusan .... ada perkara aku boleh buat keputusan ada perkara dia yg perlu buat keputusan..Kenapa aku cakap macam tu? Sebab aku x nak ketepikan dia dalam apa keputusan yang aku buat lagi2 dia melibatkan hal ehwal ANAK2.... bukan aku takut cuma aku x nak ketepikan hal ANAK dari pengetahuan dia...Walaupun hanya sebagai FLOWER GIRL sekali pun....cousin aku kahwin nak pinjam anak aku jadik FLOWERGIRL punn , aku tanya pak anif dulu...either dia bagi atau tidak. Bukan mengada2 okeyyy... dah namapun anak dia BIN pun dia. ..Kalau aku kata OKEY buat dia kata X BOLEH aku nak jawap apa lak nanti.... Anyway, aku bukanlah di ketegori ISTERI MITHALI yg nak taat sangat pada suami tapi nak ditekan sama sekali HAL2 CHALIF aku x boleh ketepikan BAPAK dia... kecuali HAL2 AKU. Walaupun pak anif selalu tinggalkan aku anak beranak, aku x pernah ketepikan dia untuk memberitahu " APA ANAK AKU BUAT, MAKAN APA HARI ITU? PERGI MANA? PERGERAKAN ANAK DIA walaupun hanya BERMAIN BASIKAL DEPAN RUMAH..disepanjang dia outstation. Sometime apa anak dia tanya yang menyebut nama DADDY mereka, sure aku akan beritahu pak anif agar dia tahu walaupun dia x ada di sisi atau berjauhan dengan kami, anak2 sentiasa ingat dia. Walaupun pak anif pergi AUSTRALIA sekali punnnn aku tetap akan minta kebenaran dia rinnnnn tin tin....Maybe lepas ni ko akan faham apa yang aku buat...nampak macam x independent tp tulah hakikatnya. Before kahwin segala apa ak buat sure mama & papa tahu ....surat cinta pun mama aku baca...bila dah kahwin, hampir semua perkara kena kongsi dengan laki aku...tp bila dah beranak pinak...segala perkara laki aku nak amik tahu terutama sekali HAL2 ANAK2.. p/s: menyesal x cakap setuju duluuu ...if pak anif x bg sekali pun sempat la lg nak cari penganti anak aku...aduhhh....asal la aku ni lurus sangat ila oiiii....

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia