Aku Yang Semakin Sencetip....

Adakah aku semakin sensitive.... ?? Aku dapat rasakan aku semakin cepat terasa , x kira la dari segi bentuk apa pun reaction org pd aku mesti aku nak terasa x bertempat yang membuatkan aku boleh terbawa sampai rumah.

Adakah aku yang semakin diambang gerbang 29thn yang membuatkan aku berubah ....atau aku yang memang gatal nak terasa x bertempat yang boleh buat orang lain meluat. Mulanya aku rasa begini since pak anif tegur aku , bila dia sedar yang aku ni makin x byk cakap dan byk lak pe'el sejak 2 menjak ni.

Entahlahh...apa yang buat aku jadi macam ni pun aku x tahu.
Adakah aku terlalu tertekan? Tidak ( keje x byk kat opis ...)
Adakah aku otak aku dah merenggg ? x pasti
Adakah aku ni mmg gatal nak emo lebih ? agaknyaa
Adakah aku selalu menyendiri asyik duk mengadap pc baca blog2 orang? maybee
Adakah aku dah jarang nak gelak KUAT2 yang boleh mengurangkan stress ? maybe gakk
Adakah aku dah lama x gi vacation / bercuti ? itu tanya pak anif .... x kan aku nak holiday sorang2 kut..
Adakah aku dah lama x hang out dgn member? Memang punn...kalau ada mesti boleh gelak kuat2 bagai nak rakk...releasee sikit tension
Adakah aku Bosan dgn kerja aku ni ? Memanggg gila babi bagang aku benci keje aku ni...tp sejak dua menjak ni aku suka sebab selalu join function..
Adakah aku rasa menyampah dengan orang ? Ada kut...for certain orang2 yg tah apa2 tah perangai ( walaupun aku sedar yg aku pun tah apa2 tah...)
Adakah aku kurang belaian kasih sayang? ermm ada kut...since papa dah sibuk dgn bini baru dia....( sb aku rapat dengan dia dr mama )
Adakah aku rasa macam nak bunuh diri ? bagang la tu ...x la sampai gitu emotional aku....x ada agama ke...
So, now aku ada plan yang akan aku list down bagi menangani stress dan emo gatal aku ni..:
Aku akan jumpa cousin2 aku -------- hanya mereka yang boleh buat aku gelakkk
Aku nak jumpa kawan2 baik aku ------ hanya mereka yang boleh menjadi pendengar yang paling baik utk aku...
Aku nak holiday ------ akan diusul pada pak anif ..destinasi : genting ( yg bole buat aku menjerit terpekik terlolong kat atas tu )
Aku nak holiday lagi --------- gi langkawi ( holiday villa menjadi pilihan )
Aku cuba nak jadi positive bila berborak supaya org x sakitkan hati aku dan aku pun x sakitkan hati org...( boleh ke? sebab aku ni laserrrr )
Aku sedang dengar lagu2 ..bagi menenangkan aku yang kronik dengan conflict diri sendiri..
Lastly...
Sembahyang jangan tinggal2...sebab bila dah abis period mesti aku malas nak sembahyang dah dekat seminggu kering baru aku mengadap tuhan...Ya..allahh ...ampunilaa akuuuuu
p/s: nak nagiss nieee....ishk ishkkkkkkkkkk aku x nak emo laaa bagangg..( thinking +++++ ve )

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia