MaMA dILLA hOUse

Next port after Mak Amy house, aku terus ke rumah Ma Dila. Actually aku dah kenyang gile lepas makan rumah amy, so perut aku x usah cakap rasa nak buka zip jeans aku. Daddy lak x makan sangat rumah amy sebab kenyang makan kat rumah mama. Perjalanan ke rumah dila melalui jalan underconstaruction......penuh debu sampai berdebu kereta buruk aku..
Cehhh..sesampai rumah, dila sibuk memasak untuk santapan aku, x tau sebenarnya aku dah kenyang nak mampus ni...
Pose gedik ala lesbian...mcm siak je aku kan....
Lepas makan , harus aku pulang dan ucap selamat jalan....next month jumpa laie okey....tu abah yang sempoi habisss...x habis2 dengan lawak jenaka...
Okey ni nak citer sikit....asal tetiba mama n company tetiba ada kat rumah si dila. Ceritanya, lepas je aku bye2 nak balik rumah and after 10minit keluar simpang Bukit Naga, mama call aku cakap dia dah susur keluar dari sri muda nak ke rumah dila.Perhhh terkejut beruk aku dalam kereta, serba salah aku, malu seh nak patah balik tapi terpaksa aku turutkan juga laa sebab mama kata " Kamu patah balik, mama x kira mama nak gi rumah dila jugak ". So, aku menurut perintah je lahh walaupun malu x menahan di muka ni. Nasib la dila tu memang jenis spesis aku gak, yang x kisah dan bagi aku keluarga dia keluarga aku dan keluarga aku keluarga dia..Berkawan baik dengan aku haruss lahh berkawan baik dengan my whole family.. Mereka semua langkah kanan jerjak rumah dila, sampai2 boleh terus makan okeyy..memang sempoi. Mak and abah memang dah biasa dengan keluarga aku, jadi x ada istilah muka tembok la yerk..
Sungguh xmalu mereka ni.....ishk ishkkk.....
Dalam masa menunggu mama tok and mak su abis makan..aliff jengok kolam ikan keli abah.....
Abah sejak pencen dah jadik nelayan kolam air tawarr ....kekekekek bela ikan utk makan sendiri...
Edisi tangkap dan masuk dalam plastic
poseeee lagii tepi kolam Haaaaa..ni hasil tangkapan abah....
Antara menu umah ma dila adalahhhhhhh...........
Udang masak Sweet Sour ala Ma Dila Sayur goreng....entah apa nama tah...
Drummet untuk anak2 aku...prepared by her utk anak tiri kesayangan
Walaupun aku kenyang ...tapi aku makan gakkk sampai nak buncittt.....ratah laukkkk jerrr. Tapi mana ikan keli nyerr yerkkk..... ermmm ermmm

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia