Dinner at Jelutong

Ahad malam last kat Shah Alam sepanjang cuti deeparaya , so b4 balik melaka pak anif jamu kami sekeluarga dinner di secret recipe jelutong sambil jengok si olin yang madang je susah nak cuti, nama je asst outlet tapi keje mengalahkan cleaner KLCC. Tahun ni dah 4 tahun dia x balik beraya, ni dengar citer plan nak stop keje di Secret. Selagi kerja kat secret tu selagi tu la x kahwin2 minah tu.( adik aku gak la kan ). Dalam gambar bawah ni adik aku cak dan mama dila ( bestfriend ). Cak dah kenyang makan Masak Lomak Daging Salai Buah belimbing dari rumah, lauk lunch kita orang bawak smpai ke dinner dia. Cak baru balik kerja dah kebulur and x tau yang pak anif nak bawak dinner kat secret, so time dinner tu dia just makan Pai jo laaa ( save duit laki aku ) and ma dila makan TOM YAM KUN FAI KUN berkongsi dengan aku. Apa pun dah lama benar x kongsi lauk denga ma dila, so teringat zaman kita ma time study kat kolej dulu..Uhaaa rinduu sehh kenangan tu..

Ni anak gadis ku Cha dan qish ( sepupu aku ) .... mereka berdua amat rapat...ni time nak tunggu food...

Ni x usah nak cakap...x kan x kenal lak...yang pelahap menghabiskan TOMYAM kun ...udang besau2 sehhh...4 ekorr but sorry aku x makan udang yang kepala nyer besarrrr....ni just exsyen joo..
Ni lah pa anif with his 2nd wife. Aku & ma dah decide if aku mati awal and on the same time ma x kahwin lagi atau x ada bf lagi, so ma dila yang take over as mak tiri pada anak anak anak aku.. She my best friend 4ever...muahh ma dila
Haaaa...ni mamaku...kecian mama...fov menu SOBO dah habis and pan grill dorry pun habis...last2 mama makan spegetti jerrr... x pe ma, next yerkk
Perempuan pelahap.....
Cha with fv menu macaroni chesssss..but tu pun terkial2 nak habis gara2 dah makan indulgence cake..( ni yang buat aku nak lempang je..bab2 membazir memang serah kat dierr ...ingat bapak ko tu tokey ke? driver jer tauuu )
Cewahh... mesranyerrrr.... aku belum nak mati lagi yerkk....jgn ko berdua nak tunjuk mesra lakk..dengan sikap adil pak anif dia duduk tengah2 antara aku dan ma dila...( adill laaa sangat )
Aliff with fov drink + indulgence cake ( choco blanded with cream + extraaa cream okkkkeyy )
Opss...dont ever take my picc.....mak sedara yang paling best...Kak zizah yang enggan gambarnya di ambil takut kantoi dengan si mustakim keduak..( siapa ? ...rahsia )
Aliff yang tamakkk... sikit pun x bagi orang minum dia...
Cha with qish....ini dua budak berkongsi makanan...tp still x abis okeyyy...
Pak aniff yang kerja nyer menghabiskan makanan yang x habis... dah macam Alam Flora lakkk
After dinner,kami gerak balik Melaka dalam kul 10.30 dan sampai melaka kul 12pm...Kenyang punya pasal, pak anif just drive sampai Rnr seremban selebihnya aku amik alihh...silap orang la dia nak suruh...memang aku pecut je laaa...sedar2 dah sampai tol melaka...terkebil2 bangun dan terpikir asal rasa tidur dia kejup sangat, dia x tau aku duk tekan sampai 160kmj....nasib bawak anak2 kalau aku sorang je dalam kereta tu, mahu aku tekan 180kmj.....hhihiii dun do this yerkk..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia