APC 2009

DAH BASI DAH CITER PSL APC NI....TAPI AKU BARU NAK UPDATE KAT BLOG...MAKLUMLAHH...TIME MALAS LEBIH MENGATASI SEGALANYA......
Sambutan Anugerah Khidmat Cemerlang JKNM 2009
Date : 23/10/09
Vanue : Grand BallRoom MiTc
Congrate for whose sellected APC 2009 especially Kak Intan, Abg medan , Pak Aris, and etc.
Ermm..aku belum dalam senarai pekerja cemerlang, entah bila aku pun x tau. Anugerah ini diberi kepada mereka yang cemerlang dalam menjalankan tanggungjawap dan amanat jabatan dengan penuh dedikasi disamping memberi motivate agar lebih cemerlang dalam menjalankan kerja seharian disamping meningkatkan taraf dan kualiti mutu kerja sebagai penjawat awam. Tahniah Di Ucapkan...
Tulang belakang dalam menjayakan majlis tersebut adalah kakitangan vouge and havoc JKNM unit yang terdiri dari pelbagai unit and semestinya unit yang paling bertenaga adalah unit pentadbiran dan sumber manusia....wa cayalahh sama luuuu ..pada lead Cc emran, EO Zaharah both of u memang best laa handle kami semua dengan jayanya dan tidak dilupa PTD Sabrina yang agak risau dan nervous sekiranya majlis itu tidak berjalan dengan lancar, nervous2 gak la kan tapi x kan sampai nak marah2 hinggal bulat2kan mata. Nasiblaa aku dan adik zalina jenis tahan caci maki, so x amik pusing sangat apa yang PTD tu mengamuk. Apa leh buat kami ni menjalankan perintah joo, dia pun kelam kabut sampai berkali2 rehersal dan nervousness mengalahkan yang diraikan. Kalau aku pun as a one of leader sure x senang duduk macam dia....PUAN KAMI MENURUT PERINTAh!!! ( ikutlaaa sangatkann hahahahh )

Warga mesra alam..kak kam dan dik lina..asal dak yan mcm x nak amik port jekkk

Mak pun nak pose gakkkk

Penerima APC dan penyemak APC..( urus x setia )

Tulang belakang APC ....abg anes pose mengalahkan pahlawan melaka
Kenangan with abg meran yang jauh dimata Alahai..anak sapa yg tembam sangat ni... Comelnnya dierr....kak syuh sekali pandang x mcm ibu beranak 3 ....aku gak yg mcm dah tuaa..
Gang UPIN IPin...yg tepi tu abg badrol ( cucu tok dalang )
dan kak roseeee....
Gosiipp.........ehemm..scandal ke?
pENJAGA kaunter
Gedik2 nyerr mereka bergambar...
Ini apa kesss...
konon masuk tv laa sangatt..
Sayangilah ibu anda...pesanan dari pihak KKM..
ANDA SINGLE...? MEMERLUKAN TEMAN
Sila hubungi saya : di talian 06-282xxxx...
pat pat sapa cepat dia dpt...
Big bos yang memang sempoi...
Pose time reharsal...
apa si dak lina ni...x abis2 peace..
nasik ayam jer...but alhamdulilahh...
kelahap ko kak ina...
sapa paling cun....ehemmmm....sapa? aku?
tq dik rin menaja pengangkutan ku ke mitc...snap for a while....perut rinnn bun bun cit..dan pose idn kembang dari aku...ahaksss

Comments

Aiseh, nape gambO sy xdOk neh kak?
Haish!

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia