Tahniah Saf !

Tahniah buat adik saf yang selamat melahirkan puteri seberat 3.3kg yang diberi nama iris aryana..U 'r great mummy la...Ibu saf yang cekal dan cool je sepanjang mengandungkan iris. Asal aku kata gitu ? aku tengok dia paling x banyak kerenah sepanjang mengandungkan iris...Keje DIA PUNYA banyak kehulu kehilir, outstation sana sini, but aku still bertenaga. Yang paling aku respect .. boleh berpuasa sunat DAN PUASE ramadhan okey !...Kelmarin baru aku nampak dia kehulu kehilir, bergelak ketawa kat unit Sumber sambil borak dan baru jumaat lepas aku terserempak dia shopping kat parade beli baju iris...haaaa.. Cakap punya cakap , gelak punya gelak tahu2 pagi tadi aku dengar berita dah bersalin okey. Apa pun adik saf, moga saf jadik ibu yang tabah seperti mana sebelum iris keluar dan akak doakan semoga iris dibesarkan sebagai anak yang soleha seperti ibu dia ...TAHNIAHH!!!

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia