Cha nak Mak Baru.... Uhaaaa

Semalam nak di jadikan cerita ak tetiba demam selsema setelah hampir 2 hari aku asyik bersin jer. Mana x yer aku duk kerjakan umah aku yang berabuk bagai nak rak. Kebetulan jiran tetangga aku baru lepas renovate umah, so dengan rumah2 aku berabukkan habuk merah. Langsir Pak Anif yang Glen tu habis warna merah gak.. blur gak masa tu maklumlah baru pasang langsir tu x sampai 2 minggu..So, nak buat macam mana, nak basuh rasa macam malas je kan, so aku biarkan dulu la, nanti lepas2 pose aku bukak aku hantar dobi jer..Berbalik pada sakit aku, bila dah mula bersin2 tu mula lah badan rasa x sedap dan rasa lemah je satu badan. So, keesokkan harinya, bila jam aku berbunyi, bila aku nak bangun je tetiba rasa tulang belakang aku macam berbunyi " Prapp " , rasa macam patah pun ada. Aduhai, melolong aku pagi2 buta, nasib pak anif ada , yang chalif lak leh terkebil2 perhatikan aku yang sedang sakit bagai nak Rakkkk tu. Muka Pak Anif dah risau dia urut aku jerit dia sentuh aku jerit, sampai terpacul mulur aku ni berkata " Dyy, mummy rasa nak mati niii " time tu aku memang nagis siut. Sakit tuuu, aku pun tak atau apa salah aku pepagi nak kena sakit tulang belakang pastu badan aku panas dan suara aku pun sengau. Aku di biarkan relex, sambil2 tu 3 beranak tu memerhatikan aku dengan muka sayu jer, ( dah macam aku ni nak mati la plak ). Tetiba suara puteri sulong aku bersuara :
Cha : Mummy nak mati ke ?
Aku : Aha ( mulut aku memang celupar .... actually aku sebenarnya malas nak jawap panjang2 )
Cha : Kalau mummy mati, kakak nak mummy baru la ...
Tercegat aku seketika ......sambil perhatikan pak anif yang sedang leka kemas bilik ..perhh nasib jantan tu x dengar ...hihihiiihihii..kalau x langkah KANAN beb....
( Ha! Amik ko...life2 dia cakap nak mak baru ....padan muka aku mulut gatai sangat )
Actually, ada sambungan tapi x yah lah aku nak cakap lebih kan sebab nanti menganggu sensitivity orang lain .Apa pun aku telah berjaya buat anak aku takut nak dapat MAK baru. Hahahahahhaaha ...aku pompuan tamak, aku x suka kasih sayang anak2 aku pada mak lain selain aku. Aku pernah cakap dengan Pak Anif, if aku mati dulu end dia kahwin x cukup 3 thn aku mati dia dah gatai kahwin...JANGAN TERKEJUT AKU JADIK SUNDAL BOLONG duk tepi Katil dia setiap kali dia nak xxxxx ( hHAAHHAHAHHAHA jahat x ) Aku tamakkan...mampus laa aku mmg tamak ....tapi bukan tamak harta tapi TAMAK DENGAN KASIH SAYANG...
p/s : apa pun jika hidup ini ditakdirkan bermadu...aduhai...agak2nya mcm mana aku yerk....

Comments

A.I said…
Ekekekeke...

yg aku plak selalu takot2 kan anak aku. bila anak2 aku merajuk, pehtu dh tak mkn pujuk, aku ckp aku nk lari umah. tinggalkan dowang ngan abah + mama baru. ha kau! baru le diam memasing. takot dpt mama baru. mama yg sore cam guruh ni jugak dowang sayang! kahhhhhhhhhhhh
nadirah said…
tamak kaseh sayang takpe kak.
mesti comel je ea time cha-cha mintak mak baru.
kelakarrrr lerrrr. wakaka.sob2.

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia