Episod : Aku Lambat !!

Walaupun aku sibuk mengemas whole weekend, but masih ada kerja yang aku tinggalkan untuk pak anif iaitu Aktiviti Cat Gate dan Lap Kipas angin. Korang faham2 je la, x kan kerja2 tu aku nak buat dengan ketinggian aku yang tinggi la sangat. Oleh kerana kepenatan aku sepanjang 2 hari itu adalah amat memenatkan, sampai pak anif sampai rumah 2 pagi pun aku x sedar dan subuh aku pun terlepas..sedar2 7pagi!!......Itu pun terdengar pintu grill jiran aku berbunyi. Kalau x memang aku x sedarkan diri!!!...
Sedutan drama pagi tadi : 7.00am Bunyi grill jiran yang memekak .... Drenggggggggggggggggggdrenggg Aku : dADDyy...dah kul bape ni? Alamakkkk...dyyyy!!!! mumy dah lambat ni .myyy masuk 7.30am....macam mana ni..cha x mandi lagi..cha skool ari ni... ( rungut aku atas katil bukan nak terus bangun masuk bilik air......itu lah aku si kelam kabut ) Pak anif : ( suami aku gosok2 mata sambil berkata ) Dah pukul 6.52pagi .....sayang, Cuba jangan kelam kabut .... bangun je la mandi. nanti daddy uruskan anak2. Akhirnya, tugas aku memandikan cha dan siapkan cha pergi ke sekolah di ambil alih oleh pak anif. Kesian suami aku, dah lah kul 2pagi sampai umah pastu kena bangun awal mandikan anak lak tu.....I luv u lah pada pak anif yang amat2 memahami dan rajin menolong isterinya yang kelam kabut ni...Oh pak anif ko lah kasih sayang aku..... muahhhhhhhzzzzz
p/s : aku ari ni lambat sampai opis..... so..punch card aku merahh menyala untuk bulan ini......

Comments

nadirah said…
patutla serabut je tadikk. hahaha.
Unknown said…
kkkkkkkekekk.....perfume pun x pakai

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia