Dah CAT dAH uMAHH kuuuu

HAAAAaaaaaaaa. dah siappppp.... simple je kan... warna pakai pilih je...actually pergi kedai pun dah nak petang dan kedai pun dah nak tutup...so terpandang macam warna kelabu coklat bila dah cat lain lak yang timbul...sekalii hijau kelabu laaaa..nak kata hijau lumut x la gak.... dah beli pun , dah bayar pun... bila dah cat ..." Ermmmm ok laa tuu.. " ....Asal x warna terang ? Mintak maaf byk2, aku ni bukan jenis suka warna terang2 yang boleh satu kampung nampak umah aku....aku suka warna pastel ..macam2 gini laaa....ikutkan suka warna gabungan Kelabu + Putih tp jiran aku dah cat dulu... x kan aku nak ikutkan...nanti kata kembar la plak...
So ni lahh Hasilnya .. : Seminggu pak anif mengecat...akhirnyaa dia kata
" Lawa umah kita my ".... ( mcm dlm iklan je kan )
Kemaska hasil kerja Pak Anif...memang diakui hasil mutu kerjanya Amacam simple kann...look pastel je kan
Ops....taman masih x berkemas..
p/s : lega tgk hasil kerja pak anif, teliti dan kemas ...save duit pak anif rm1k...kalau bab2 keje cat mengecat, elektrik, paiping mmg aku akui he's the best....jgn terkejut kalau aku katakan..lampu rumah aku pakai remote jerr...bukan upah org key...tp dia buat sendiri..." tu yg i suka tu "

Comments

ShArpRyZa said…
mmg cantik warnanya
A.I said…
lawa umah kau..

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia