23.08.09 Birthday Aliff Elfeanz - 3years

Sambutan Hari Jadi Aliff yang ke 3 tahun di sambut secara simple je kat rumah ibu mertuaku. Disambut awal sehari sebab2 x dapat dielakkan. Bila aku tanya aliff nak apa? " abg nak kolam "...perhhh ingat pak anif tu tokey balak agaknya. Itulah anak jantan aku, yang mmg x reti meminta2...kalau minta pun mmg sure bapak dia x mampu nak bagi. Buat kata pak anif, bukan x mampu cuma anak "jangan diajar terlalu menerima, tanamkan sikap yang sederhana dari awal. " Cit...Dekut! Birthday Aliff but cha interframe...bersama nek yang tercayang
Pak Aniff pun nak gakkk masuk Blogg..( licin kepala laki aku ..tu yg i sayang tu )
Fuhhhhhhhhh.... terpercik air liur kat kek but still abis gakk
Alaaa handsome anak jantan mummy..Kek Moist yang di tempah Khas dari kedai kek online Fov aku... Kek Upin Ipin , kartun kegilaan dan kesukaan tahap gaban anak2 aku...
jom link kedai kek : Kak Iza
p/s : licin kek tu ...mmg sedap tahap gaban...sampai senak makan....berbaloi sangat..thanks kak kerana sedaya upaya mengadakan utk anak ila ( upin ipin ) ...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia