22.08.09 - My aNNIVERSARY

Tarikh Keramat sepanjang Tahun yang paling FOBIA buat pak anif...nak tau kenapa?
DIA selalu X INGAT!!!!!!
dah lerr x ingat pastu boleh cover line lakkkk!!!
sedutan darinya ceritanya :
aku : daddy!!!! ingat x hari ni hari apa? pak anif : sabtu .. asal ? aku lagi : ANNIVERSARRY kita laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa( mcm dah nak meroyan aku ) boleh mamat ni tersenggih2 pandang kat aku... pak anif : daddy ingat la yang...saje jer testing either mummy marah ke x...atau mummy ingat ke x .....keekkekeke..ingat rupanya... aku : cit.... nak testing konon....ha kalau da ingat tu apa yg daddy sediakan untuk mummy ?bunga?coklat?dinner? ( pose masa tu ).... pak anif : haaa...tunggu malam..( sambil tersenggih ) aku : x nak laaaa!!! itu dah biasa ( 18sx jup ) pak anif : bukan yang tu....adalaaaaaaaa......rahsia...mesti mummy suka..mummy pun ada cakapkan yang mummy dah lama x buat benda tu ....kekkekekekke ( sambil mengeyit matanya ) aku : ok ..mummy tunggu ( ermmm...apa yerk ..keerr aksi lain ? ishkkkk mengarut ..(18sx lagi ))... "mesti pikir bukan2 kan ?"
Pada malamnya, seperti yang dijanji selepas berbuka puasa dan
selepas potong kek advance birthday aliff yang ke-3 ( suppose 23/08/09 tp disambut awal sebab makcik2 dia ada )
pak anif : my, jom la, dah lambat ni...kang x sempat aku: x sempat apa ? ( aku lak yg lupa ) pak anif : lerrr...td kata nak hadiah dr daddy aku : ( aku senyum ) ..ok.. sesampai rumah, dia masuk bilik dan aku pun masuk ( haa! pikir bukan2). dia suruh cepat2 ambil sembahyang dan pakai telekung. aku dah rasa lain.... aku : kata nak bg hadiah..apa yg buat sesuatunyerrr...(sambil membetulkan telekung ).... pak anif : ( sambil tercegat di pintu rumah ) JOM TERAWIH !!!.. KATA MUMMY DAH LAMAkan X PEGI TERAWIHkan SEJAK anak2 ada...SKRG anak2 kat umah mak kan ...SO, JOM TERAWIH LAKI BINI...lagi afdalkan. bulan baik my..apa kata kita sambut di masjid je...tarawih dapat..pahala pun dapat...kekekekek ( sempat dia gelakkan aku yang BLURRRR perhatikan hantu ni berhujah..kena lagi aku!!!! ) aku: ( sambil jeling ) cehh...lupa cakap je laa lupa ..kan habis citer ...lagi nak cover2..terawih la apa laa..( rungut aku )
Jalan la aku laki bini ke surau yang kebetulan dekattt je kat umah aku....kira 1st time aku jejak kaki kat surau tu . Tapi dalam hati ni...JEMMMMMMMMMMMMMMM jerr...but syahdu gak la aku sebab sudah lama benar aku x terawih sejak aku melahirkan cha dan alif.memandangkan mereka masa itu masih kecil, so sukar utk aku menjalankan kewajiban aku sebagai hamba allah untuk mengerjakan TARAWIH di bulan yang mulia..amin.
p/s : akhirnya begitu laa... aku x ungkit2 sampai la ke esokkannya dan hadiah anniversary pun aku x tuntut ( blur lagi ) but pak anif sempat bisik kat aku " SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KITA SAYANG".......birthday nanti mummy tuntut la apa yg mummy nak....( kekekkekeekekek siap la ko pak anif ....tungguuu birthday aku nanti )

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia