Memang sial laaaa!!!

Sial sial sial..... Hari ni aku rasa hari paling begang untuk tahun ini. Aku memang dah x boleh sabar kalau orang nak tegur x bertempat ni. Kalau ko nak complaint pun , ko pikir lah situasi dan tempat,jangan sampai x menyabar nak sound aku kat dalam lift lak. Aku pun tau la ko pun salah seorang customer aku tapi jangan KURANG AJAR TAHAP BABI sangat nak sound aku dalam lift yang penuh dengan orang. Macam dah x ada port lain ko nak lepaskan complaint ko!! Nak kata ko ni kaya tak lah kaya tapi complaint mengalahkan ko ni gaji beribu beraban. Nasib baiklah jabatan sediakan transport nak naik Cameron tu kalau dia bagi kereta lembu, lori balak atau lantak ko nak naik apa , bau padan muka ko . Aku bukanlah makhluk yang sukar nak terima kritikan sebab aku memang open mainded tapi bercara la sikit kalau nak complaint. Aku tau lah bas tu bukan engine bas SCANIA ke yang harga 1/2 JUTA, bas tu harga hanya 320,000 JEERRRRRR...dah masuk 7 tahun dah pun, so ko agak2 lah sikit. Sama jugak dengan kereta ko NISSAN GRAND LIVINA LAHnat tuuu..kalau da masuk 5 tahun tah tah dah macam kereta sarkas atau naik bukit pun x larat. Aku rasa jenis orang macam dia ni memang x pernah naik cameron agaknya! Mana ada orang naik cameron x mabuk , kereta x melambung2 inikan ko naik bas. Siap lagi cakap ko tu customer...so what!!! Aku x kisah la ko tu customer tapi kena ingat la, klau nak cpmplaint t biar lah bertempat dan beralas kalau bercakap. Ko ingat ko sapa? YB,DATUK,DATO Pengarah ...bau naik gred dah belagak bagus. Lain kali ko sewa je bas persiaran lain aku pun x heran sebab aku ni berniaga dan bukan ko sekor je pelanggan aku!!.. Perhh..memang aku badmood ari ni, sakit hati ni, bukan sakit hati sebab complaint makhluk ni tapi cara dia bercakap dengan dengan muka yang macam bagusss sangat , dengan lagak ko mengalahkan ko yg keluar belanja bayar duit bas dan pecah cerita complaint ko tu yang x bertempat. Tak boleh ke ko duduk sebelah aku dan cakap baik2 dengan berhormat, at lease aku boleh pandang complaint ko tu dan tingkatkan product yang aku ada untuk akan datang. Dan yang nak diingatkan lagi, bisness bas ni bukan mcm bisnes jual goreng pisang, modal ciput2. Bisness macam aku ni kalau x ada RM100k jangan ko cakap ko nak beli BUS!!!!..Bila aku dapat complaint macam ni menyebabkan aku x sabar nak suruh laki aku beli bas baru, tengok lah nanti, setakat kereta NISSAN GRAND LIVINA tu aku heran la. Bas aku lagi mahal dari harga kereta ko, bukan sekali ganda tapi 3 kali ganda!! PATUT Laaa ramai x suka ko kat JKN ni. Rupanya ko ni mmg jenis spesis yang buat orang nak MAKI2 jer ko. Nasib aku pompuan kira ada sabar la jugak , kalau yg ko sound tu lelaki , kalau kasut x naik ke muka mmg x sah. Arhhhhhhhhhhhhhh..............ku lepaskan segalanya dalam ini...Sorry kekawan, aku dah mmg tension gila. Dari aku seorang yg openmainded akhirnya aku close minded. Kalau aku ni jenis x ada sivic dah lama aku sembur dia jam jam tu gak. Tapi aku ni jenis ada harga diri dan profesional. Bukan macam jenis makhluk yang x ada budi bahasa nak terjah orang x kena tempat dan kerja nak complaint jer. Tak per ila, hari ni hari dia nak sembur ko , insyallah dengan apa yang aku dapat ari ni lagi melimpah rezeki anak dan pak anif untuk beli satu bas baru...yA ALLAh, tabahkan hati aku hari ni supaya relex2 jerr....amin..delay delay delayy.... p/s : aku mg x leh face dengan manusia yang rasa dia bagusssss sgt..

Comments

nadirah said…
siapakah manusia itu?? adakah orang KA????
hahahaha!!! bawak bersabarrrrrr. senyum2 sokmo.
Unknown said…
tau x per...dah abis senyum doh ni..ekekkek

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia