Koir Hari Kesihatan Sedunia 2007

Sedutan dari rehersal di Dewan SUK A Keroh Melaka Kami penyayang pada semua bagi kami tiada bezaaaaaaaaaaaaaaaa.............. Bertangungjawap amalan kita, kesihatan dan maruah di jagaaa haaaa haaaaa
waaa..kak ki bkn main lagi bg ceramah " u all semua kena nyayi macam i ni, ala2 ning baizura lalalaloooowaaa hoooooooo "
Alamak jejaka handsome JKNM menyelit tetiba. ( pantang sungguh nampak camera masing2 senyummmmmmmm )
cehh...aku punya pose dah macam penari Mak Yong la plakkkk ...ops terlebih sudahh . _______________________________________________________________________________________ cORETAN Sikit :
Ini adalah rehersal koir untuk Hari Kesihatan Sedunia 2007 yang berlangsung pada 17.07.09. Tapi hampanya aku hanya join pada hari rehersal 16.7 sahaja sebab pertembungan Exam Mid Term Semester. So, aku hanya sempat melalak pd hari sebelum function bermula, nak kata kecewa memang hampa gila tapi apa kan daya exam ni adalah lebih bermakna untuk kerjaya aku. Anyway aku sempat la gak snap-snap sikit2 buat tatapan dan memori pertama aku join Koir JKNM.Apa pun aku memang enjoy la join koir ni sebab, sudah hampir bertahun lamanya aku tak menyanyi, since aku tamat sekolah menengah. Sesiapa member zaman sekolah aku memang kenal la aku kat sekolah macam mana. But since aku dah tamat sekolah aku tak pernah buat apa2 persembahan yang melibatkan seni suara kecuali drama pentas masa aku kat kolej, but itu pun bidan terjun jooo...
* ada rakaman video but aku x reti nak upload la..sapa2 yg bijak tonjolkan diri..

Comments

Opah said…
Salam kenal dan salam ziarah buat Ila dari Opah. Harap sihat di samping anak dan suami tercinta.

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia