Cha join Colouring Contest

Hari : Ahad Masa: 12pm-4.30pm Tempat : Melaka Mall, Ground Floor Tajaan : Melaka Mall & Merry Brown Status : X menang apa2 ( dapat give jer ) HAHHAHahh..kesian cha dpt mummy mcm aku ni..Apa pun at lease cha cuba the best. I proub to be her mother. Cha bukan sahaja independent malah dia x kisah org sekeliling .Tgk dari contest ni byk yg x adil pun. For certain teacher duduk bersama fov student mereka end siap tolong ajar dan warnakan utk fov student mereka. So, jenis2 mcm anak aku ni yg warna ala2 suka2 je nak warna , buat
independent warna sendiri without cikgu nak ajar. But teacher must be affair la pd semua studentkan, dunt just duduk pd student yg u all rasa ada potensi je. Mcm unfair, bila dah tgk mcm gitu caranya so menang atau kalah bg aku biasa je la. Sometime, aku dan cha ada persamaan iaitu cepat bosan. Colouring contest yg berjalan selama 2-3jam telah membuatkan cha bosan, so elok2 dia warna dah cantik bila tiba time bosan mula dia conteng2 kertas lukisan tu. Klau aku hantar awal, sure cha menang punya ( hahahahhaahaa perasan ). Bagi aku adil atau tidak adalah adat pertandingan, cha masuk ni pun sebab wakil cawangan tadika BB2. So she just do the best, dan yg paling best mama dan mak cu pun turun beri sokongan pada cha. Walaupun x menang but we all seronok tgk cha bersaing untuk warna dengan baik, maybe nextime aku akan guide dia mewarna. U 'all jangan tak tahu, yang aku ni penyayi, penari, pelakon dan pelukis sekolah serta always masuk pertadingan and always gak menang and on the same time aku ahli kelab mural dan juga kelab kesenian dan kebudayaan school. If cha ikut mcm aku sure dia berseni orangnya but i think x kut. kekekekeeekek. Cha! U r the best! Jangan ikut macam mummy active kat sekolah sampai kena kena kess polis " opss " apa yerk ? Hahahhahaahhaah dan sampai kena exchange scholl..ops! ops! Biarlah rahsiaaaa..yg pasti aku still budak baik tau jgn korang ingat aku minah rempit ( x main la ). Ni nak citer pasal anak ke mak ni....

Inilah lukisan anak aku bila dah masuk 2 jam..abis dia conteng2.......kekkekekekekek..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia