Real Life

Hihihihi...Aku x nak cakap apa tp yang pasti aku cuba nak hilangkan rasa boring aku seharian berkerja dengan buat blog aku sendiri. Blog ni aku creat utk tatapan anak2 aku, suami, sedara mara atau sesiapa sahaja yang mengenali aku diluar sana. At lease kalau aku dah tua nanti dapatlah anak2 aku membaca segala nukilan, kenangan pahit & indah aku , luahan geram , lepas marah dan segala2nya.
Actually aku x tau nk buat blog ni tapi sejak aku berjinak2 buat blog company hubby aku, so tergerak utk mencipta blog aku sendiri.Klau ikutkan aku ada blog atas nama aku sendiri suatu tika dulu tp aku mcm dah lama x login so..aku lupa segala username dan password. So aku decide just buat lain je la.
Best gak ada blog sendiri ni sb boleh coretkan apa aje yg aku nk coret sb aku tgk makin ramai lak yang ada blog sendiri sejak 2 menjak ni. Cuma budak2 opismate aku je yg belum ada berani nak buat blog. Aku rasa bkn sb mereka x berani buat sb mereka ni x minat, well biasa la gov staff, kdg2 ada yg up2 date sesgt dan ada gak yg mcm x amik perkembangan langsung. " mengumpat lak aku ni ". What ever pun, smua opismate aku best2..walaupun mereka x seminat dgn aku but x semstinya kami x geng, dah nama pun seopis. Mana tau bila aku war-warkan blog ni makin ramai lak yg nak mengkreativekan diri buat blog sendiri, seronok gak kita berkongsi kemahiran. Apapun kerja tetap kerja, kerja adalah satu tanggungjawap, klau x ikhlas dan x jujur kerja mmg la x berkat duit yg aku dapat bulan2. " Tp kadang2 tu tension gakkkkk " hihiiihhii biasa laa lumrah hidup mana ada semua prefect!!

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia