My Wedding on 23/08/2005 Part 3

Ni picture aku masa malam berinai di MELAKA. Perhh ni nama dia baju Sanggul Lintang yg mmg terkenal di Melaka, kira klau belah2 suami aku mmg pakaian ni wajib dipakai masa malam berinai. Merasala aku tuko2 pakaian tp aku rs korang x yah tgk laa..sb aku rs mcm nk tergelak bila aku tgk diri aku sendiri..hahhahaah cuma baju ni je yg aku suka sgt. Baju lain semua baju besar2 giler...kira aku pakai mcm dah macam bangunan bergerak.kekekekekek Sanggul Lintang diberi nama ... Korang tgk cerucuk yg atas kepala aku tu..perhh sampai berdarah kepala aku sb berat dan original tembaga diwarisi turun temurun oleh Mak Andam tu katanya( mak andak suami aku ) Ni Pelamin Anggan aku yang simple dan sweat sgt bg aku laaa...Suppose pelamin ni kat luar letaknya sb dia design ala2 taman. Oleh kerana mengelakkan hari hujan so..mama kata letak je la dalam. Suppose design dia lagi gah dr ini oleh krn minimim space so..byk benda yg x dapat di hiasakan..Apa pun Bunga Tulip tetap menjadi kegilaan ku pd masa itu. Ni Family aku..kekkek itu mama yg dulu semangat but now dia dah slim ( on diet katanya ) Papa ku handsome dan 2 adik perempuan ku yg still single dan cun. Flower girl n Boy Aku yg semuanya terdiri sepupu2 kenitku yg mengiringi Kakak Sepupu ( iye itu aku ).

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia