My Wedding on 23/08/2005 Part 2

Segakkan suami aku..handsome masa tu beb..aku pun x tau mcm mana leh naik seri dia pd hari persandingan kami. Aku lak nampak mcm tua lak bila dah make-up. Mmg aku jrg nk touchup muka aku ni. Baju sanding ni mama beli direct Dubai mali dan aku tempah kat Kedai Cina kat Klang yg x la popular mana pun kedai dia tu...mula risau gak klau dia buat mcm umah x siap but bila dah jadik..kira ok laa..klau x baju ni design pakai cosset dalam tp memandang aku ni jenis ala2 rimas punya pompuan ..aku kata kat mama " x yah la cosset2 kang time raya leh pakai ..hahahhaha" ( sampai sekarang aku x pakai2, cuma ada org pinjam je baju ni nk buat bertunang ..hahahahahah ) Haaaa..ni adegan SElepas dah berpuluh shot di ambil oleh photografer ( eje x betul ni ) kira aku dan laki aku dah penat tahap gaban dan dah x tau NK bg pose apa lagi. Dan korang leh tgk diri aku sebenar dr gambar ni.Sememangnya aku bukan minah gambar yg suka nk senyum2 poyo dan ala2 model. Aku pun lahir2 didunia ni mmg ditakdirkan "Bonzai", so x perlu la aku nk berangan jadik mcm pose NASHA AZIZ mahupun FASHA SANDHA.kkekkkekekekek Suka gambo ni....kekekeekekek suami aku mcm pahlawan MELAKA aku lak mcm PuTERI Hang Lee pORAHHHH ....ahhahhahaha

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia