HuBby Ku MasaK

eRKRKkekekk...semalam aku balik2 keje je, dekat carporch dah terbau masakan yang macam bestt jerr...So, aku rasa mcam umah sebelah masak, when aku opened the door semerbak bau yang sama keluar dr dalam umah aku. Perhhh sapa yang masak ni? Mama datang ker? Kalau datang asal dok bagi tau? ...Aku terus beri salam dan meluru ke dapur, kekekkeke tersenyum aku memandang suami tercayang dengan berkain pelekat berbaju pagoda ( maybe bau lepas sembahyang ) sdg sibuk memotong sayur. Patut la dia suruh aku amik chalif rupanya dia nak masak. Buat pengetahuan korang hubby aku ni jarang masak kat dapur sepanjang hidup aku bersamanya, mmg x pernah masak utk aku dan anak2 kecuali sekadar panaskan lauk, masak maggie atau goreng telur. Walapun menunya simple jer, tp i very appreaciated..tq daddy..i luv u so much.
Menu Dinner
1) Nasi
2) Ikan Tengiri Goreng Rempah
3) Sayur Campur ( Ini memang best..tah laki aku bubuh apa tah ..rs mcm kat Hotel )
4) Air Orange Juice... ( Dia mmg rajin buat air ..kalau aku masak dia tukang buat air , klau laki aku buat air mmg kalah aku! )

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia