Birthday Nur Ellysha

lAWATAN TMN RAMA-RAMA @ BOAT MELAKA
Seramai 49orang pelajar serta 5 orang guru menyertai lawatan tajaan suamiku ( zakat utk kanak2 ). Sepatutnya lawatan mereka ke Menara Tamingsari tp ditutup kerana services maintenance, aku mmg begang giler dgn pengurusan Tamingsari, klau dah tau benda alah tu offline, bkn dia nk imform aku awal2!. Padahal appoitment letter already send since 2 weeks, how come they do this to all kids. Nasib aku call pagi tu sebelum kids datang, kalau x... dpt tgk je laa. Mmg x profesional langsung pengurusan tamingsari. Lagi2 Si pegawai pemasaran dia si NURHAFIZAH ( mmg x layak nk pangku jwtn tu ), aku call byk kali hp dia sikit pun x angkat ( takut la tu kena sembur dgn aku ) last2 call office technician yg angkat, x pasal2 kena sembur dgn aku.Nasib Melaka Boat River selamatkan keadaan, pd mulanya nk book utk eye on malaysia tp demi keselamatan dan amanah ibubapa so plan B "Boat MELAKA".uNTUK sAMBUTAN di KFC mmg seronok, staff2 kfc jaya jusco yg sempoi, ramah dan friendly buat ku selesa..tq sgt. Mmg riuh rendah Kfc tu dibuatnya tadika anak aku, TP SMUA DPT CONTROL dgn kebijaksanaan guru2nya yg byk umpan student2nya. Alhamdulilah perjalanan lawatan mereka berjalan dgn lancar tanpa sebarang masalah, cuma satu je laa TAMINGSARI ( mmg aku frust giler !! ). Cian kids, janji ke menara perginya ke boat. Apa pun anak2 enjoy!! Tq very much For those teacher xSpecially teacher Liza,maziah,ernie,diana dan fadila becozgive fully co-operation to me n hubby. sELAMAT hARI gURU...
Melaka Boat River

Beratur semua !!

Apa la yg syok sgt depa tgk tu...

Taman Rama-Rama, Ayer Keroh

bESARNYERR...kura-kura tuu

Fishhhhhh!!!

Horeyyy!!

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia